خدمات پی آر پی

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

روشی موثر برای جوانسازی صورت

با خدمات تخصصی دکتر مریم غلامی

تزریق پی آر پی روشی طبیعی است که با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست ها و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. چند سی سی از خون بیمار گرفته می شود و با استفاده از کیت های خاص، غلظت پلاکت را به ۳ تا ۵ برابر مقدار اولیه خواهند رساند. PRP یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در علم پزشکی است که از اوایل دهه ۹۰ میلادی در رشته های مختلف پزشکی مانند علم و جراحی زیبایی، فک و صورت جراحی قلب، ارتوپدی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پلاکت های موجود در پی آر پی حاوی عوامل رشد بافتی (Growth Factor) هستند که می توانند عامل اصلی در فرایند ترمیم و بازسازی بافت ها را به بدن ارائه نمایند. این عوامل سبب رشد، تکثیر و تمایز سلول های مختلف پوستی و بافتی شده و منجر به افزایش کلاژن، الاستین، ماده بین سلولی و تولید رگ های جدید می شوند.

در نهایت سلول های بنیادی به سلول های بافت آسیب دیده تبدیل می شوند. این فرایند توسط مواد ترشح شده از پلاکت ها هدایت شده و موجب ترمیم بافت آسیب دیده می شود. پلاکت ها دارای ظاهری کروی شکل هستند که از ریز شدن سیتوپلاسم سلول های مگاکارپوسیت در مغز استخوان به وجود می آید.

پلاکت های خون باعث می شود زمانی که آسیبی به بافت ها وارد می شود از خونریزی رگ ها جلوگیری کرده و با به وجود آوردن پلاک پلاکتی و با ترشح پروتئین های خاص بافت را ترمیم کند. با این فرآیندی که انجام می گیرد بافت ها بازسازی می شوند.

برای درمان درد با پی آر پی پلاکت ها همراه با مواد موثر دیگر در بازسازی بافت ها ترکیب می شود و در داخل سرنگ های مخصوص ریخته می شود و بعد از تزریق بافت تحریک شده و ترمیم آغاز می شود. PRP یک فراورده خونی به معنای پلاسمای غنی از پلاکت است که طی یک فرایند جداسازی از خون تازه و لخته نشده تهیه می گردد.

خدمات پی آر پی

خدمات PRP صورت آقایان

خدمات PRP

خدمات PRP صورت بانوان

خدمات PRP گردن

خدمات PRP

خدمات PRP دور چشم

خدمات PRP موی سر آقایان

خدمات PRP

خدمات PRP موی سر بانوان

کلینیک تخصصی دکتر مریم غلامی

تجربه زیبایی و جوانی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

کلینیک تخصصی دکتر مریم غلامی طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به مشتریان خود ارائه می دهد، از جمله:

  • مشاوره و درمان بیماری های پوستی و ریزش مو توسط متخصص پوست و مو.
  • خدمات لیزر با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری ها و زائده های پوستی.
  • درمان های زیبایی مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از آخرین تکنیک ها و تجهیزات، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و …

کاربرد پی آر پی

PRP جزو کارآمدترین روش ها جهت صاف کردن و پر کردن چروک های پشت دست می باشد. این نوع پیری در پوست دستان به طور طبیعی با افزایش سن بروز می کند. پیری در دست ها با کاهش حجم پوست ، کشسانی کمتر پوست، بالا رفتن چین و چروک، بیرون زدگی رگ ها سفت شدن تاندون ها و مفاصل ظاهری بیشتری پیدا می کند.

پیری بر روی بافت عمقی دستها تأثیر می گذارد. این اتفاق در مورد لایه های فوقانی از پوست که به لایه های اپیدرمی معروف است و سطحی ترین لایه ای پوست می باشد، ایجاد می شود که می تواند در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب، شوینده ها کار با مواد شیمیایی سیگار کشیدن، رژیم غذایی و برخی از شیوه های زندگی خاص ایجاد شود.

بعد از بی حس کردن منطقه مرد نظر جهت تزریق، پلاسمای غنی از پلاکت به دست بیمار تزریق می شود. این تزریق هم می تواند جهت چین و چروک های دست، یا ناحیه آرتریت یا تاندون آسیب دیده باشد. بر خلاف یک عمل جراحی، PRP  باعث می شود تا بیمار فعالیت های روزانه خود را به سرعت از سر بگیرد. دارد. بیشتر بیمارانی که تحت عمل تزریق PRP برای دست خود قرار گرفته اند می توانند فعالیت روزانه خود را حتی در روز بعد از عمل از سر بگیرند.

نمونه کار های پی آر پی کلینیک دکتر مریم غلامی

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

مقالات مرتبط با پی آر پی کلینیک دکتر مریم غلامی

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

تخفیف نوروزی خدمات زیبایی دکتر مریم متین