خدمات تخصصی درمان جوش و جای جوش

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

روشی موثر برای جوانسازی صورت

با خدمات تخصصی دکتر مریم غلامی

جوش (Acne) یکی از گسترده ترین بیماری های پوستی است که با بروز دانه های سرسیاه و سرسفید، برآمدگی و کیست در قسمت های مختلف بدن مانند صورت، گردن، قفسه سینه و گاهی اوقات بازوها قابل مشاهده است. در خانم ها به دلیل اختلالات هورمونی جوش یا آکنه شایع تر است.

جای جوش انواع مختلفی دارد و هر کدام از انواع جای جوش نیز درمان های خاص خود را دارد، برخی از جای جوش ها به صورت برآمدگی و فرورفتگی، برخی به صورت لک های قرمز یا قهوه ای نمود پیدا می کند.

در حال حاضر روش های مختلفی برای از بین بردن جای جوش وجود دارد، که دکتر پوست برای درمان جای جوش با توجه به شدت اسکار و همچنین نوع اسکار یکی از روش ها و یا ترکیبی از روش های زیر را برای از بین بردن جای جوش انتخاب می کند:

خدمات درمان جای جوش

خدمات درمان جوش و جای جوش

کلینیک تخصصی دکتر مریم غلامی

تجربه زیبایی و جوانی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

کلینیک تخصصی دکتر مریم غلامی طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به مشتریان خود ارائه می دهد، از جمله:

  • مشاوره و درمان بیماری های پوستی و ریزش مو توسط متخصص پوست و مو.
  • خدمات لیزر با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری ها و زائده های پوستی.
  • درمان های زیبایی مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از آخرین تکنیک ها و تجهیزات، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و …

عوامل ایجاد آکنه

با شروع بلوغ اغلب آکنه ایجاد شده و در برخی افراد تا سنین بالاتر حتی حدود 40 سالگی نیز مشاهده می شود. جوش یا آکنه معمولا مشکلی از لحاظ سلامتی برای فرد ایجاد نمی کند ولی عوارض به جا مانده از آکنه می تواند منجر به بروز مشکلات روحی و اجتماعی برای فرد شود.

بروز اسکار یا جوشگاه در افراد به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین علل آن میتوان به شدت آکنه اشاره کرد .در واقع هر چه شدت آکنه بیشتر باشد احتمال بروز اسکار بیشتر خواهد بود.آکنه های ندولو کیستیک از جمله انواعی از آکنه هستند که با بروز 100 درصدی اسکار همراهند.

شروع دیر هنگام درمان آکنه نیز از عوامل اصلی در بروز اسکار می باشد .افرادی که مدت زمان زیادی به آکنه مبتلا هستند و در صدد درمان نیستند و همچنین طول زمان ابتلا از عوامل مهم در بروز اسکار محسوب میشود.

ژنتیک نقش بسیار مهمی در بروز اسکار بازی میکند .در بیشتر افرادی که اسکارهای باقیمانده آکنه دارند اغلب سابقه خانوادگی بروز اسکار و ترمیم ناجور دیده میشود.

نمونه کار های خدمات درمان جوش و جای جوش کلینیک دکتر مریم غلامی

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

مقالات مرتبط ب درمان جوش و جای جوش کلینیک دکتر مریم غلامی

ارائه خدمات تخصصی پوست با معتبرترین مواد و بهترین کیفیت

تخفیف نوروزی خدمات زیبایی دکتر مریم متین